bootstrap website templates
multimedija, fotografija

Fotografijom do publike

Odabir dobre fotografije može običnu web stranicu pretvoriti u vizualno privlačnu. Stoga je odabir prave fotografije nešto što bismo trebali pažljivo razmotriti.

Međutim, ponekad dizajneri ne odlučuju. Na primjer, ponekad od klijenta dobijete ne tako dobru fotografiju, na kojoj može inzistirati na upotrebi iz raznoraznih razloga, čak i ako ta fotografija oduzme cjelokupnu estetiku web stranice.

Sve je u boljem razumijevanju uloge koju fotografija može imati u web dizajnu. Ako možemo educirati i svoje klijente i sebe, možemo izbjeći one zrnate, nevjerojatne slike koje je vaš klijent snimio svojim 10-godišnjim mobitelom. Na njenom će mjestu biti atraktivna i relevantna fotografija koja daje cjelokupnom doživljaju puninu.

Imajući to na umu, evo nekoliko korisnih savjeta za odabir najboljih fotografija za vaše web stranice.

# Razmotrite temu stranice

Prije svega, fotografija bi trebala odražavati temu vašeg sadržaja - barem u određenoj mjeri. Ovo nije egzaktna znanost i često je otvorena za interpretaciju.

Najlakši put bi, naravno, bio angažirati profesionalca za fotografiranje, ali to je izvan proračuna mnogih tvrtki. To nas vodi do neizbježne uporabe fotografija koje su ponuđene na webu. Možda nećete uvijek pronaći točno što želite s obzirom na temu, ali još uvijek možete pokušati ostvariti osnovnu ideju (čak i ako je malo općenita). Cilj je pronaći fotografije koje će pomoći da se korisnik usredotoči na određenu temu. Savršenstvo nije potrebno, ali pokušajte ne odstupiti previše od glavne teme sadržaja.

# Razmislite o boji i naknadnoj obradi

Zahvaljujući čudima alata kao što su Adobe Photoshop, pa čak i CSS, boja koju u početku nalazimo na slici ne mora nužno ostati takva. Možemo promijeniti nijansu, zasićenost ili ju čak pretvoriti u crno-bijelu fotografiju.

Ipak, vrijedno je razmisliti koje boje imaju najviše smisla za vaš projekt. Stavke kao što je cjelokupni dizajn vaše web stranice mogu biti važan faktor, kao i raspoloženje koje želite stvoriti.

Ako vaša web stranica ima tamnu pozadinu i želite nešto istaći, tada bi fotografija jarkih boja mogla biti upravo ono što vam treba, ali i crno-bijela fotografija bi mogla savršeno odgovarati ako tražite nešto ozbiljnije.

Pripazite s efektima koje planirate koristiti u obradi fotografije. Nije svaka fotografija pogodna za obradu određenim filterima.

# Veličina i orijentacija

Bez obzira koristite li svoje fotografije ili ih preuzimate s weba, vjerovatno je da će se morati smanjiti prije nego što budu dodane vašoj web stranici. Čak i sa širokopojasnim vezama i 4k monitorima gigantske slike nisu vrlo korisne. Stoga je važno da razmislite na koji način planirate koristiti određenu fotografiju na webu. Kakav će učinak na nju imati obrezivanje? Tu dolazi do izražaja veličina fotografije u pikselima i njena orijentacija. U idealnom slučaju najbolje je odabrati veće fotografije nego što vam trebaju kako biste imali mjesta za obrezivanje. Korištenje malih fotografija općenito dovodi do vrlo loše kvalitete prikaza. Stoga potražite nešto što možete smanjiti na željenu veličinu.

I ne zaboravite mobilne uređaje! Ovisno o tome kako koristite sliku, možda ćete trebati prilagoditi stilove kako bi stvari izgledale dobro i na malim zaslonima. Moguće je da fotografija izgleda sjajno na velikim ekranima, ali na malim ne. To znači da morate pronaći drugačiju fotografiju koja će odgovarati vašem responzivnom predlošku.

# O "strašnoj" fotografiji vašeg klijenta

Da biste bolje shvatili ovo, možda ćete trebati imati taktiku. Započnite iskrenim i ljubaznim iznošenjem svih zabrinutosti oko fotografije. Možda dimenzioniranje neće uspjeti ili fotografija nema dovoljnu kvalitetu. Bez obzira na to, najbolje je biti otvoren.

Dok dalje raspravljate, pokušajte otkriti što se točno odnosi na fotografiju koja im se sviđa. Možda ćete vidjeti da ju koriste jer je jedina koju imaju ili ima neku sentimentalnu vrijednost. Malo je vjerovatno da pokušavaju "upropastiti" vaše remek-djelo. Možete pokušati neke druge mogućnosti, poput dodavanja efekata ili uvrštavanja u kolaž ili ako se fotografija lako može ponovno napraviti, možete predložiti ponovno fotografiranje.

Otkrit ćete da su klijenti fleksibilni kada su u pitanju fotografije. Kada vide da radite u njihovom najboljem interesu, vjerojatnije je da ćete se naći u sredini. Stoga ne uzimajte njihov početni zahtjev kao konačnu odluku - vjerojatno postoji prostor za kompromis.

# Bolje fotografije = bolja web stranica

Uz toliku količinu fotografija na webu, lako je i brzo staviti ih u upotrebu. Ali, je li to pravi posao?

U stvarnosti će vam trebati malo više napora da pronađete pravu fotografiju. Razmotrite temu vaše web stranice, odgovarajući izbor boja i veličinu koja vam je potrebna. To će vam pomoći suziti pretraživanje.

U onim slučajevima kada klijent ima "odlične" ideje, otvorite linije komunikacije i potražite načine kako izvući maksimum iz situacije.

Fotografija je element kojim se vaša web stranica zaista može istaknuti. Stoga, uzmite si vremena i mudro odaberite! Ili...

# Uključite se u foto-radionice ili foto-safari

Zašto ne? Želite li doći do kvalitetnijih vizualnih materijala odlučite se na ovaj korak koji će vam ne samo pomoći u izradi fotografija kakve biste željeli vidjeti na svojoj web stranici, već ćete uz stručno vodstvo doznati neke tajne kojim se fotografi služe, a uz to se i dobro zabaviti. Tko zna, možda se u vama krije novi Lupino, samo ga treba osloboditi.

Foto-safari

Koraci

Što učiniti kako biste uspješno lansirali svoje zamisli online

1

Javiti se nama

Javiti nam se možete putem e-maila
ili na mobitel 098 377 301

2

Prezentirati svoje ideje

Ideje koje imate uvelike će pomoći
u realizaiji plana

3

Nastaviti sa svakodnevnim poslom dok Vam stranica donosi zaradu

Na nama je osmišljanje plana realizacije stranice koja zarađuje

Kontaktirajte nas ODMAH ili nazovite 098 377 301.

Ne čekajte sutra. Ne čekajte da to drugi učine prije Vas.

Ne dozvolite da i dalje drugi dobivaju poslove na kojima Vi možete zaraditi.

Cijene naših paketa

U cijenu je uračunata cijena registracije domene i serverskog prostora (hosting) za prvu godinu

Standard

KN  1999
  • 2 GB diskovni prostor
  • 2 MySQL baze
  • neograničeni mjesečni promet
  • osnovna domena prema izboru (.com, .eu, .hr...)
  • neograničeni broj poddomena
  • izrada Facebook stranice

Business

KN 3499
  • 10 GB diskovni prostor
  • 10 MySQL baze
  • neograničeni mjesečni promet
  • osnovna domena prema izboru (.com, .eu, .hr...)
  • neograničeni broj poddomena
  • izrada Facebook stranice

Premium

KN  5899
  • 25 GB diskovni prostor
  • 20 MySQL baze
  • neograničeni mjesečni promet
  • osnovna domena prema izboru (.com, .eu, .hr...)
  • neograničeni broj poddomena
  • izrada Facebook stranice

Ultimate

KN  8999
  • 150 GB diskovni prostor
  • NEOGRANIČENI broj MySQL baza
  • neograničeni mjesečni promet
  • osnovna domena prema izboru (.com, .eu, .hr...)
  • neograničeni broj poddomena
  • izrada Facebook stranice

Cijena održavanja stranice ovisi o obimu posla pa se dogovara posebno. Kontaktirajte nas u vezi toga...

I ne zaboravite,

mi izrađujemo web stranice koje zarađuju novac!

Adresa 

AZ PROMO
M. Lovraka 2A
Bjelovar, 43 000


Kontakt

Email: 0azpromo@gmail.com 
Mobitel: +385 98 300 301

DIJELITE OVU STRANICU!

Izrada web stranica, internet marketing, grafički dizajn