free bootstrap theme

Postanite
poznati
na webu!

Izrađujemo web stranice
koje su optimizirane za tražilice (SEO)
i koje naši klijenti
mogu sami održavati (CMS).

Dizajn web stranica

S ovakvim stranicama nećete biti anonimni na internetu,
nego ćete imati dobru posjećenost.

Vaše će stranice biti dobro pozicionirane na tražilicama za vama bitne ključne riječi. Veći broj posjeta, znači i veći broj kupaca vaših proizvoda ili usluga.

Kako to postižemo? Tako što dizajniramo web stranice s jednostavnom i preglednom navigacijom. Strogo se pridržavamo svih pravila za optimizaciju.

Druga važna odlika našeg dizajna web stranica je mogućnost jednostavnog održavanja stranica od strane vlasnika. Drugim riječima, možete sami dodavati nove članke, brisati i mijenjati postojeće, postavljati fotografije, održavati fotogaleriju, moderirati forume, dodavati i brisati članove, kreirati mailing liste i još puno, puno toga.

Ovdje možemo dodati i mogućnost jednostavnog redizajna web stranica, jer je dizajn potpuno odvojen od sadržaja i potpuno je definiran CSS-om. Dakle, bez ikakvih dodatnih troškova, možete redovito osvježavati izgled svojih internet stranica.

Promocija web stranica

Nakon same izrade web stranica, počinje veliki posao oko njihove promocije, odnosno, objavljivanja svijetu o postojanju vaših web stranica. Web tražilice u tome imaju jako važnu ulogu.

Ako vaše stranice nisu prijateljski raspoložene za tražilice dozvolite nam da ih analiziramo i predložimo najoptimalnije rješenje. Ponekad su dovoljni vrlo mali zahvati, a nekad treba izraditi potpuno nove web stranice. U svakom slučaju, konačnu odluku prepuštamo vama.

greške pri SEO

Najčešće greške pri optimizaciji stranica

Slijedi 8 NAAAJVEĆIH SEO Grešaka, grešaka pri optimizaciji web stranica za tražilice, koje web dizajneri i oni koji rade na razvoju weba moraju izbjeći.

1. Splash stranica

Puno puta je viđeno da ljudi stavljaju veliki banner na naslovnu stranicu i link "Klikni ovdje za ulaz“.

To je u redu ako vam nije previše stalo do tražilica, u suprotnom činite VEEELIKU grešku. Naslovna stranica je vjerojatno najviše pozicionirana u odnosu na ostale stranice vašeg weba i mora biti stalno dostupna tražilicama. Unutarnje stranice se neće pojaviti na tražilici bez propisne strukture povezivanja koju slijedi tražilica.

Vaša naslovnica mora sadržavati ključne riječi i linkove na važne stranice vašega weba.

2. Grafički sadržaj

Tražilice koriste programe koji pretražuju web (tzv. spiders) koji su koncipirani tako da čitaju tekst. Ne mogu vidjeti ništa što se nalazi unutar grafike ili animacije. Mnogi dizajneri čine takvu grešku da važan sadržaj (kao što je ciljana ključna riječ) stavljaju unutar grafike.

3. Pogrešno korištenje ajaxa

Mnogi graditelji weba žele impresionirati posjetitelja implementirajući mnoge mogućnosti ajaxa (djelomično zbog brže navigacije), ali da li vam je poznato da je to velika SEO Greška? Sadržaj ajaxa se učitava dinamički pa nije vidljiv pretraživačima i tražilicama.

Još jedna mana ajaxa – neučitavanjem stvarne URL adrese vaše određene stranice, posjetitelj neće moći tu stranicu poslati nekom drugom i tako vas reklamirati.

4. Promijene postavka dizajna

Iz nekih razloga, neki dizajneri vole često mijenjati dizajn stranice i novu temu postavljaju u nove poddirektorije (primjerice domena.com/tema2, tema3, tema4). Stalne promijene glavnog direktorija predviđenog za teme dizajna mogu prouzročiti gubitak povratnih linkova i time poziciju stranice.

5. "Klikni ovdje“ poveznica

Vjerojatno ste primijetili da mnogi koriste "klikni ovdje“ ili "saznaj više“ kao poveznicu. To je odlično ako NE želite biti viiiiisoko pozicionirani. Međutim, ako želite reći tražilici da je vaša stranica važna, tada koristite naziv/ključnu riječ u svom tekstu za povezivanje (anchor text). Puno je bolje napisati "saznaj više o {ključna riječ teme}“.

NAPOMENA: Ne koristite svuda i uvijek isti tekst za povezivanje na vašoj web stranici. Ponekad to može tražilici izgledati kao spam.

6. Česte greške u naslovima

Isti ili sličan naslov. Svaka stranica vašega weba mora imati jedinstveni naslov i putanju do nje (title tag) s ciljanom ključnom riječi u njemu. Mnogi čine grešku stavljajući isti ili sličan naslov kroz cijelu stranicu. To znači da želite reći tražilici da se na svakoj vašoj stranici nalazi ista tema i da su sve stranice jednako važne (a ne bi trebale biti).

Primjer lošeg naslova je zadana tema WordPressa koja nije iskoristiva – Naslov stranice > arhiva bloga > postovi. Zašto to nije dobro za tražilice? Svaki post će imati isti naslov na početku – "Naslov stranice > arhiva bloga>“. Ako želite imati naslov stranice u title tagu stavite je na kraj – post > blog > naslov stranice.

Prelazak ograničenja od 65 znakova. Mnogi blogeri pišu dugačke naslove postova. U čemu je problem? U rezultatima pretrage vaši će naslovi biti korišteni kao linkovi. Imate na raspolaganju 65 znakova (uključujući razmake) za svoju poruku. Višak jednostavno biva odrezan.

Naslov prepunjen ključnim riječima. Druga česta greška je što ljudi opterećuju title tag s ključnim riječima. Reći istu stvar tri puta ne čini vas važnijim tražilici. To može izgledati kao spam, ali pametno je ponavljati isti pojam koristeći različite riječi, primjerice "Foto savjeti & fotografske tehnike za odlične fotke“. Foto, fotografske i fotke su iste riječi koje se ponavljaju tri puta jer će korisnici weba upotrebljavati sve tri pri pretraživanju.

7. Prazan Alt Attribute grafike

Uvijek trebate opisati sliku u alt postavci. Ona govori tražilici, koja je slijepa za grafiku, što je na njoj i koliko je važna.

Savjet: Propisni opis slika pomaže boljem pozicioniranju vaših slika na stranicama koje listaju pretragu slika.

8. Neprijateljski URL-ovi

Mnoge blog i CMS platforme imaju prijateljski URL, ali ga mnogi i ne koriste. On je dobar i za vaše korisnike i za tražilice. Također je važno da se u URL-u pojavljuju ključne riječi.

Primjer prijateljskog URL-a je domena.com/stranica/naslov.

Primjer neprijateljskog (ili dinamičkog) URL-a bio bi domena.com/?p=12356.

---

To bi bili važni savjeti kojih biste se trebali pridržavati pri optimizaciji stranica za tražilice i uspješnu i što bolju dostupnost vaših stranica.

Koraci

Što učiniti kako biste uspješno lansirali svoje zamisli online

1

Javiti se nama

Javiti nam se možete putem e-maila
ili na mobitel 098 377 301

2

Prezentirati svoje ideje

Ideje koje imate uvelike će pomoći
u realizaiji plana

3

Nastaviti sa svakodnevnim poslom dok Vam stranica donosi zaradu

Na nama je osmišljanje plana realizacije stranice koja zarađuje

Kontaktirajte nas ODMAH ili nazovite 098 377 301.

Ne čekajte sutra. Ne čekajte da to drugi učine prije Vas.

Ne dozvolite da i dalje drugi dobivaju poslove na kojima Vi možete zaraditi.

Cijene naših paketa

U cijenu je uračunata cijena registracije domene i serverskog prostora (hosting) za prvu godinu

Standard

KN  1999
  • 2 GB diskovni prostor
  • 2 MySQL baze
  • neograničeni mjesečni promet
  • osnovna domena prema izboru (.com, .eu, .hr...)
  • neograničeni broj poddomena
  • izrada Facebook stranice

Business

KN 3499
  • 10 GB diskovni prostor
  • 10 MySQL baze
  • neograničeni mjesečni promet
  • osnovna domena prema izboru (.com, .eu, .hr...)
  • neograničeni broj poddomena
  • izrada Facebook stranice

Premium

KN  5899
  • 25 GB diskovni prostor
  • 20 MySQL baze
  • neograničeni mjesečni promet
  • osnovna domena prema izboru (.com, .eu, .hr...)
  • neograničeni broj poddomena
  • izrada Facebook stranice

Ultimate

KN  8999
  • 150 GB diskovni prostor
  • NEOGRANIČENI broj MySQL baza
  • neograničeni mjesečni promet
  • osnovna domena prema izboru (.com, .eu, .hr...)
  • neograničeni broj poddomena
  • izrada Facebook stranice

Cijena održavanja stranice ovisi o obimu posla pa se dogovara posebno. Kontaktirajte nas u vezi toga...

I ne zaboravite,

mi izrađujemo web stranice koje zarađuju novac!

Adresa 

AZ PROMO
M. Lovraka 2A
Bjelovar, 43 000


Kontakt

Email: 0azpromo@gmail.com 
Mobitel: +385 98 300 301

DIJELITE OVU STRANICU!

Izrada web stranica, internet marketing, grafički dizajn